Bevezetés

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a www.polyshop.hu weboldalon (a továbbiakban: honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit. A Felhasználó a honlap használatával illetve a megrendelés leadásával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

A Szolgáltató

Név: Polymobil Kft.

Székhely: 7700 Mohács, Ipari park 0139/25 hrsz.

Levelezési cím: 7700 Mohács, Ipari park 0139/25 hrsz.

Üzlethelyiség címe: 7700 Mohács, Ipari park 0139/25 hrsz.

Képviselő neve: Hohmann Dénes

Cégjegyzékszám: 02-09-060547

Bejegyző Bíróság neve: Pécsi Törvényszék Cégbírósága

Adószám: 10578179-2-02

Közösségi adószám: 10578179-2-02

Számlavezető pénzintézet: UniCredit Bank Hungary Zrt.

Számlaszám: 10918001-00000037-35350008

IBAN számlaszám:

E-mail cím: webshop@polymobil.hu

Telefonszám: 06-69-301-018

Fax: 06-69-311-606

A honlapon folytatott tevékenység

A www.polyshop.hu oldalon járművek, alkatrészek és kiegészítő termékek kerülnek értékesítésre.. A honlap internetes kereskedelmet folytat. Lehetőség van postai csomagküldés és személyes átvétel kiválasztására is. A termékek vételárát előre utalással vagy postai utánvéttel rendezheti a vásárló, személyes átvétel esetén lehetőség van készpénzzel való fizetésre is (bankkártyás fizetésre nincs lehetőség).

Felhasználási feltételek

Felelősség

Felelősségi kérdések leírása, vagyis hogy a Szolgáltató mely esetekben és milyen hiba esetén zárja ki felelősségét. Például:

A Felhasználó a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért és hogy a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.

A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.

A Felhasználók által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.

Szerzői jogok

A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb...) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos!

A honlapon történő vásárlás

Megrendelés folyamata

A honlap termékbemutatási, és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg.

A kategória nevére kattintva a benne szerelő termékek listája látható. Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek felett és alatt lévő számok segítségével lehet lapozni. A termék listáról a részletes termék oldal a termék nevére vagy a képére klikkelve érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról.

A honlapon lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő termék találatok a kategóriákhoz hasonlóan listaszerűen jelennek meg.

A választott termék a kosár gomb segítségével helyezhető a kosárba, a gomb mellett a szükséges darabszám beállítható. A Felhasználó a kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt a termék sorában elhelyezett piros "X" gombra való kattintással. A Kosár ürítése gomb segítségével lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. A Felhasználó a Megrendelés gombra klikkelve folytathatja a vásárlási folyamatot. Második lépésként lehetőség van belépésre, regisztrációra, valamint regisztráció nélküli vásárlásra.

A regisztráció, és a regisztráció nélküli vásárlás esetén az alábbi adatokat kell a Felhasználónak megadnia: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint ha ettől eltérő a szállítási cím. Regisztrációhoz az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges. A sikeres regisztrációról a Felhasználó e-mailben, és a honlapon tájékozódhat. A Felhasználó a regisztrációjának törlését e-mailben kérheti a Szolgáltatótól, ez esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Felhasználó felelős. A Felhasználó felelős az adatai frissítéséért, valamint köteles a Szolgáltatónak bejelenteni, ha tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre. Amennyiben a Felhasználó korábban regisztrált a honlapon, a megrendelési folyamat az e-mail címének és jelszavának megadásával folytatható.

A megrendelés következő lépéseként a Felhasználónak ki kell választania a számára megfelelő fizetési és szállítási módot. A Felhasználó egy összefoglaló oldal segítségével ellenőrizheti minden korábban megadott adatát, és a megrendelni kívánt termékeket, azok mennyiségét. Adatbeviteli hibák esetén a ceruza ikon segítségével javíthat a megadott adatokon. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a Megrendelés elküldése gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Erről a honlapon, illetve e-mailben kap megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni azt a Szolgáltató felé.

Megrendelési szándéktól függetlenül a Felhasználó a belépést a Vásárló Belépés ablak, vagy a Belépés menüpont segítségével végezheti el. Belépés után megjelenik egy Adatok módosítása menüpont, ahol a regisztráció során megadott adatait tudja módosítani, valamint a leadott megrendelésének adatait, és állapotát követheti nyomon.

Az oldalon lehetőség nyílik banki átutalásos fizetésre is, azaz előre utalásra. Ennek a fizetési mód kiválasztásánál egy bekérő számlát állítunk ki, amelyet a megadott e-mail címre küldjük el, amely tartalmazza a rendelésszámot, a rendelt termékek listáját, a szállítási költséget és a fizetendő végösszeget továbbá a számlaszámot, amelyre a végösszeget utalhatja.

Abban az esetben, ha egy termék több színben, dekorációban van a kínálatban, akkor a rendelés leadásakor a megjegyzégyzés rovatba kérjük adja meg a kért színt, vagy dekorációt!

Ajánlati kötelezettség, visszaigazolás

A Szolgáltató a Felhasználót 48 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról. Ha a Felhasználó nem kapja ezt meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni.

A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

A szerződés létrejötte

A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

A Szolgáltató az automata visszaigazoló e-mailen felül küld a Felhasználó részére egy második e-mailt (külön elfogadó e-mail) 48 órán belül, amellyel a Felhasználó ajánlatát elfogadja, és így a szerződés az ajánlat Szolgáltató általi elfogadásáról szóló külön e-mail megérkezésekor jön létre és nem a megrendelés automatikus visszaigazolásáról szóló e-mail megérkezésével.

A szerződés iktatása

A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt iktatja, utólagosan a webshop admin felületén tudjuk visszakeresni.

Számla

A Szolgáltató papír alapú számlát készít, amit a termékkel együtt kap meg a Felhasználó. Előre utalás esetén is eljutattatja a Szolgáltató a csomaggal együtt az eredeti számlát. Amennyiben a szállítási és számlázási cím nem egyezik meg, úgy azt körültekintően adja meg a rendelés esetén!

Fizetés

Előre utalás

Az előre utalásos fizetési mód kiválasztása esetén a Szolgáltató egy bekérő számlát küld el a rendeléskor megadott e-mail címre, amely tartalmazza a rendelt termékek listáját, árát, a szállítási költséget, a rendelés számot és a fizetendő végösszeget, továbbá a számlaszámot, amelyre a számla végösszegét utalni kell. Fontos, hogy pontosan adja meg e-mail címét! Az átutalt vételár a Szolgáltatóhoz való megérkezését követően a Felhasználó 2-4 munkanapon belül megkapja a terméket.

Utánvét

Utánvétes fizetési mód választásakor a Magyar Posta Zrt. alkalmazottjának, a csomag átvételekor tudja a Felhasználó a számla végösszegét fizetni.

Készpénzzel a helyszínen

A rendelt termékek átvételét személyesen is megteheti a Szolgáltató telephelyén (7700 Mohács, Ipari park 0139/25. hrsz.). A személyes átvételkor készpénzben tudja a Felhasználó a számla végösszegét rendezni, bankkártyás fizetésre nincs lehetőség. Személyes átvételkor természetesen szállítási költséget nem számít fel a Szolgáltató.

Átvételi lehetőség, szállítás

Posta csomag

A rendelt termékeket a Szolgáltató a Magyar Posta Zrt.-vel szállíttatja ki a rendeléskor megadott szállítási címre! Utánvétes fizetési mód választása esetén, a Magyar Posta Zrt. almalkazottjának tudja a Felhasználó a számla végösszegét fizetni. Előre utalás esetén a számla végösszegének megérkezését követően kerül postára adásra a termék. A terméket a rendelést visszaigazoló e-mail (nem az automatikus visszaigazolás) elküldése után 2-4 munkanapon kapja meg a Felhasználó.

Amennyiben az átvétel/kézbesítés a Szolgáltató vagy a Magyar Posta Zrt. hibáján kívül valósul meg és a termék visszajut a Szolgáltatóhoz, úgy az újraküldést csak abban az esetben vállalja a Szolgáltató, ha a Felhasználó a visszaküldés díjával és az újrapostázás díjjával megnövelt számla rendezését vállalja, kizárólag előre utalással.

Személyes átvétel

A rendelt termékek átvételét személyesen is megteheti a Szolgáltató telephelyén (7700 Mohács, Ipari park 0139/25. hrsz.). A személyes átvételkor készpénzben tudja a Felhasználó a számla végösszegét rendezni, bankkártyás fizetésre nincs lehetőség. Személyes átvételkor természetesen szállítási költséget nem számít fel a Szolgáltató.

Saját tehergépjárművel való kiszállítás

Ha a rendelt termékek mennyisége vagy a termék méretéből, súlyából adódóan nem lehetséges a postai csomagküldés, akkor a Szolgáltató vállalja a termékek kiszállítását saját tehergépjárművel. Ebben az esetben a szállítási költség a rendelésnél a rendszer által kalkulált összegtől eltérhet. Erről a Szolgáltató a szállítás előtt egyeztet a Felhasználóval. Továbbá ennél a szállítási módnál a kiszállítás határideje is módosul, ezt a Szolgáltató előre egyezteti a Vásárlóval.

Elállás joga

Elállási/Felmondási tájékoztató a a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 1. sz. melléklet szerinti minta alapján:

Elállási/Felmondási jog

 Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

 Az elállási/felmondási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. (Több termék szolgáltatásakor amennyiben azok nem egyszerre kerülnek kiszállításra: Az elállási/felmondási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó termék átveszi.)

 Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:

 Név: Polymobil Kft.

Levelezési cím: 7700 Mohács, Ipari park 0139/25 hrsz.

Telefonszám: 06-69-301-018

E-mail cím: webshop@polymobil.hu

 Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.

 Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

 Az elállás/felmondás joghatásai

 Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket.

 Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

 Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

 (csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

 Címzett: Polymobil Kft. (7700 Mohács, Ipari park 0139/25 hrsz.)

 Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

 Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

 A fogyasztó(k) neve:

 A fogyasztó(k) címe:

 A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

 Kelt

Szavatosság

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató (a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 3. melléklete alapján)

 1. Kellékszavatosság

 Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

 Ön a honlap üzemeltetőjének hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

 Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

 Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

 Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

 Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

 Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

 Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

 Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

 Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

 A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a honlapot üzemeltető  vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

  2. Termékszavatosság

 Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

 Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

 Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

 Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

 A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

 Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

 Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

 A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

 A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 3. Jótállás

 Milyen esetben élhet Ön a jótállási jogával?

 Hibás teljesítés esetén 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján – a rendeletben mellékletében meghatározott termékek esetében – a honlapot üzemeltető vállalkozás jótállásra köteles. A Korm. rendelet itt érhető el: https://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=a0300151.kor

 Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján? *

 

A jótállásból eredő jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül. A jótállás időtartama egy év. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

 4. § (1) A jótállásból eredő jogok - a (3) bekezdésben foglalt kivétellel - a jótállási jeggyel érvényesíthetőek.

(2) A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása a jótállás érvényességét nem érinti.

(3) A jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát - a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek.

5. § (1) A fogyasztó a kijavítás iránti igényét a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti. Tárgyszó

(2) A kijavítás során a fogyasztási cikkbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

(3) Kijavítás iránti igény teljesítésekor a vállalkozásnak vagy - a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén - a javítószolgálatnak a jótállási jegyen vagy ahhoz csatoltan fel kell tüntetnie:

a) a kijavítás iránti igény bejelentésének és a kijavításra történő átvételnek az időpontját, valamint gépjármű esetében a kilométeróra állását,

b) a hiba okát és a kijavítás módját, továbbá

c) a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő visszaadásának időpontját, valamint gépjármű esetében a kilométeróra állását.

(4) Kicserélés iránti igény teljesítésekor a vállalkozásnak a jótállási jegyen fel kell tüntetnie a kicserélés tényét és időpontját.

6. § (1) A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket - a járművek kivételével - az üzemeltetés helyén kell megjavítani.

(2) Ha a kijavítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a vállalkozás, vagy - a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén - a javítószolgálat gondoskodik.

7. § Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

 Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

 A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Jogérvényesítési lehetőségek

Panaszügyintézés helye és időpontja

A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Név: Polymobil Kft.

Levelezési cím: 7700 Mohács, Ipari park 0139/25 hrsz.

Telefonszám: 06-69-301-018

E-mail cím: webshop@polymobil.hu

A vállalkozás a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel.

A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.

A vállalkozás a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Fogyasztónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben a vállalkozás az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a vállalkozás egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

A vállalkozás a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén a vállalkozás az elutasítás indokáról tájékoztatja a fogyasztót. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. Tájékoztatjuk ugyanakkor a T. Fogyasztókat, hogy a vállalkozás ún. alávetési nyilatkozatot nem tesz, a békéltető testület döntését kötelezésként nem ismeri el.

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

A fogyasztó a fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél. A honlapot üzemeltető vállalkozás székhelye szerinti békéltető testület:

 

  • Baranya Megyei Békéltető Testület

    Ügyfélszolgálat - Mohács:
    7700 Mohács, Szabadság u. 4-6.
    +36 20 3445004
      Kedd: 8:00 - 12:00
    Szerda: 8:00 - 12:00
    Csütörtök: előzetes időpontegyeztetés szerint
    Péntek: előzetes időpontegyeztetés szerint

  • Bírósági eljárás kezdeményezése.

 

Egyéb

ÁSZF, árak módosítása

A Szolgáltató jelen ÁSZFet, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

Technikai korlátok

A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2017.01.01.